۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۵۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

جانبازان؛ سند هویت و حقانیت نظام | ابلاغ سلام رهبری به جانبازان

جانبازان؛ سند هویت و حقانیت نظام | ابلاغ سلام رهبری به جانبازان
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جانبازان را سند هویت و حقانیت روشن نظام اسلامی دانست و گفت: سلام ویژه رهبر معظم انقلاب را به جانبازان استان ابلاغ می‌کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار جانبازان 70 درصد یعقوب پور و سعیدی اظهار داشت: جانبازان سند هویت و حقانیت روشن نظام اسلامی و مایه افتخار برای جامعه هستند.

وی گفت: جانبازان و رزمندگان در جنگ هشت سال دفاع مقدس دل به دنیا نبستند و برای سرافرازی انقلاب و ایران اسلامی از جان مایه گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، جانبازان را ستون‌های خیمه ولایت و سند وفاداری و شهامت دانست و افزود: رزمندگان اسلام و جانبازان درس بزرگ بصیرت و وفاداری را از حضرت ابوالفضل(ع) جانباز بزرگ دشت کربلا آموختند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با اشاره به اینکه جانبازان حجتی بر ایثار، گذشت و پاسداری از انقلاب هستند، تصریح کرد: سلام ویژه رهبر معظم انقلاب را به جانبازان استان ابلاغ می‌کنم.

گفتنی است؛ حسن یعقوب پور در عملیات کربلای 5 منطقه شلمچه در اثر اصابت ترکش از ناحیه قفسه سینه، دست، چشم، پا و شکم و حسن سعیدی نیز حین اعزام به مناطق عملیاتی در اثر سانحه رانندگی از ناحیه چشم، گلو، فک، جمجمه، سر و اعصاب به درجه جانبازی نائل شدند.

همچنین حجت الاسلام نوفرستی به نمایندگی از نماینده ولی فقیه در استان با حسین براتی جانباز 70 درصد دیدار و از رشادت‎های وی در دفاع مقدس و صبر خانواده و تحمل سختی‌ها قدردانی کرد./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات